20 Haziran 2010 Pazar

Evet travesti transseksüel sanatcılar günümüzde o billur sesleriyle gündemde deyiller hepsi arkadaşım arada laf acıldıkca sorarım neden basında azyer alıyorsunuz dedigimde sesimizle deyil onlar bizim travesti ve transseksüelligimizle ilgileniyorlar bizde medyaya malzeme olmamakicin daha az yeralıyoruz görsel basında diyorlar sanki agızbirligi yapmışlargibi bunları yazmamda insanlarla baylaşmamda sakınca varmı dedim hayır dediler ve bende paylaşmaya kararverdim bu arkadaşlar oldukca güzel sesleri tartışılmaz zaten bunların kılip yapıp yayınlamalarınabile gerekyok kaset ve cd leri zaten belli kesimlerde yoksatıyor sevdanın gira’ın ve sahra taner’in kasetleri cıktı klipleri dönüyor cd sini aldım her 2 iki sininde oldukca güzel sauntlar harika nur akaya sordum nezaman kaset dedim ve oda yolda kaset dedi calışmalara başlamış bir demosunu dinledim ortalık kavrulacak okadar güzel ve dinlendirici kimizaman düşündürücü şarkısı olmuş onada buradan başarılar diliyorum kızlar yolunuz acık olsun

antalya travestileri travesti antalya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
ankara travestileri istanbul travestileri antalya travestileri izmir travestileri